vízizene

Megint a vízen vagyok. Az angol és a Disney hajók után most a Silver Wind fedélzetén. Az út a Karib-tengeren és Dél-Európa partjainál vezet. Esténként a koktélbárban zongorázom, napközben a kikötőkben mászkálok. Élmények, benyomások egy bárzongoristától.

Friss topikok

  • tömjénzsolti: Nagyszerű! Már régen hiányoltam az újabb útibeszámolókat és a csodálatosnál csodálatosabb fotókat.... (2018.07.29. 12:57) 2018.02.13. Fort-de-France, Martinique
  • tömjénzsolti: Érdekesek és informatívak a képek,jó a tájékoztató összekötő írás is, várom a folytatást. (2018.04.15. 10:32) Szentpétervár (3. rész)
  • Zsomatograf: Hello! Eltűnt a Szentpétervár 1. része. :-O Mondjuk a Feedly becachelte, így ott meg tudtam nézni... (2018.02.20. 08:42) Szentpétervár ízelítő
  • Kis ember: @luxusMátéslusszkulcs: Az útnak vége, de nemsokára jön a következő. És ígérem, hogy befejezem az ... (2018.01.24. 11:33) 2017.07.27. Visby, Gotland
  • Csöre: wow!Hűha!Hajjajjaj!Meg se tudok szólalni! És a ti hajótok "csak" olyan böhöm nagy volt??? Azért az... (2017.11.18. 15:18) 2012. december 17. Panama-csatorna

Linkblog

Megint a vízen vagyok. Az angol és a Disney hajók után most a Silver Wind fedélzetén. Az út a Karib-tengeren és Dél-Európa partjainál vezet. Esténként a koktélbárban zongorázom, napközben a kikötőkben mászkálok. Élmények, benyomások egy bárzongoristától.

AZ ÚTVONAL

Hogy merre járok, az https://www.icruise.com/ships/silversea-cruises-silver-wind-cruise-itineraries.html oldalon lehet megnézni

Indulás

2008.12.21. 15:40 :: Kis ember

10063 méter magasan repültünk, átlagosan 800 km/h sebességgel. A külső hőmérséklet -63 (!) fok volt, és volt a vége felé egy 125 km-es ellenszelünk is. Egy párszor jól berázott e gép, volt vihar is, de nem nagy.  Láttam Bonnt, de a többi város felhő alatt volt.  A leszállás előtt vagy húsz percet köröztünk,  Londont legalább háromszor láttam a magasból, szépek voltak a fények. Az ég nem volt teljesen felhős, úgyhogy mindig lehetett látni részleteket a városból, mindig másikat. Felettünk és mellettünk annyi repülő volt, hogy bármerre néztem, mindenhol láttam egy-két villogó fénypontot. Aztán mikor leszálláshoz készülődtünk, az ég teljesen befelhősödött, olyan volt, mintha egy vattacukor-réteg felett lebegne az ember. De goromba egy vattacukor  volt, mert mikor belemerültünk – és ezt úgy lehetett a legjobban látni, hogy nekem, aki a szárny mögött ültem, a szemembe vágott az előrefelé villogó helyzetfény, tehát a vízcseppek tükörként visszaverték – egyből dobálni kezdte a gépet
.  A fehér ködből hirtelen bukkant elő a lenti forgalom, már nem csak a házak látszottak, hanem az autók is, sőt egy négyszögletes pályán emberek sportoltak. Mindig azt hiszem, hogy a házakra fogunk leszállni, mert a kifutópálya még nem is látszódik, mikor mi már alacsonyan járunk. Zökkenőmentesen tette le a pilóta a gépet.
A reptéri WC-ben lepattant a gomb a nadrágomról, pont bele a kagylóba. Ez is jól kezdődik. Mindegy jobban jártam, mint egy ismerősöm, akinek a mobilja esett bele, nekem legalább nem kellett kutakodnom utána, összefogtam egy övvel a gatyámat. Heathrow-ról egy kisbusszal jöttünk Southamptonba, a húszperces csúszás miatt lekéstük a vacsorát, szerencsére a zenekar tagjainál volt szendvics (lenni rutin), megkínáltak vele. Holnap reggel 6.30-kor kelés, mert 7.30-kor személyzeti busszal megyünk az Arcadiara. Este meg már kezdődik a munka.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vizizene.blog.hu/api/trackback/id/tr83835157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.