vízizene

Megint a vízen vagyok. Az angol és a Disney hajók után most a Silver Wind fedélzetén. Az út a Karib-tengeren és Dél-Európa partjainál vezet. Esténként a koktélbárban zongorázom, napközben a kikötőkben mászkálok. Élmények, benyomások egy bárzongoristától.

Friss topikok

  • tömjénzsolti: Nagyszerű! Már régen hiányoltam az újabb útibeszámolókat és a csodálatosnál csodálatosabb fotókat.... (2018.07.29. 12:57) 2018.02.13. Fort-de-France, Martinique
  • tömjénzsolti: Érdekesek és informatívak a képek,jó a tájékoztató összekötő írás is, várom a folytatást. (2018.04.15. 10:32) Szentpétervár (3. rész)
  • Zsomatograf: Hello! Eltűnt a Szentpétervár 1. része. :-O Mondjuk a Feedly becachelte, így ott meg tudtam nézni... (2018.02.20. 08:42) Szentpétervár ízelítő
  • Kis ember: @luxusMátéslusszkulcs: Az útnak vége, de nemsokára jön a következő. És ígérem, hogy befejezem az ... (2018.01.24. 11:33) 2017.07.27. Visby, Gotland
  • Csöre: wow!Hűha!Hajjajjaj!Meg se tudok szólalni! És a ti hajótok "csak" olyan böhöm nagy volt??? Azért az... (2017.11.18. 15:18) 2012. december 17. Panama-csatorna

Linkblog

Megint a vízen vagyok. Az angol és a Disney hajók után most a Silver Wind fedélzetén. Az út a Karib-tengeren és Dél-Európa partjainál vezet. Esténként a koktélbárban zongorázom, napközben a kikötőkben mászkálok. Élmények, benyomások egy bárzongoristától.

AZ ÚTVONAL

Hogy merre járok, az https://www.icruise.com/ships/silversea-cruises-silver-wind-cruise-itineraries.html oldalon lehet megnézni

Január 8. csütörtök

2009.01.11. 01:40 :: Kis ember


Ismét tengeri nap, ismét dél, ismét túl egy 11 órai szetten. Most nem bántam annyira, hogy játszanom kellett. Annak ellenére, hogy megint fél háromkor aludtam el, előbb egyszerűen nem tudok, már kilenckor fenn voltam. Megint sokat köhögtem az éjjel. Lementem a doktornőhöz, aki tegnap egy pár másik tiszttel bent ült a Piano Bárban, aki azzal indított, hogy tetszik neki, ahogy zongorázom, de hallotta, hogy közben köhögök. Úgyhogy nem kellett sokat magyarázni neki. Elmondta azt is, hogy az éjjeli hányinger attól van, hogy lefolyik az orromból a trutymó a garatba és elzárja a levegő útját. Adott orrtisztító tablettát (?), meg végre valami brutál köhögéscsillapítót. Kodeines, ópiátszármazék van benne. Azonnal felvezette az egészségügyi lapomra, mert ha csinálnának drogtesztet, akkor úgy tűnne, hogy cuccon vagyok. Pedig hát nem. Igaz, tegnapelőtt ittam egy fél brandyt, hátha jobb lesz a köhögés, de nem használt.
Jól ment a zongorázás, most kezd a kezem emlékezni arra sok gyakorlatra, amit az új zongorán végeztem. Nagyon örülök, hogy megvettük, sokat jelent nekem szakmailag. Egész más a billentésem, még ezen a kemény C2 Yamahán is meg tudok csinálni olyan dinamikai elemeket, amiket eddig nem tudtam. Tegnap éjfél körül, mikor már senki nem volt a bárban, arra járt G. és Sz., épp pár perc szünetük volt. Kértek, hogy játsszak valami hazait, persze, hogy a Hull az elsárgult levelet játszottam. G. kérdezte, hogy ez így valahova le van írva?! Mert olyan szép volt, így még nem hallotta senkitől. Mondtam neki, hogy leírva nincs, de kidolgozva igen. Jólesett a dicséret.
Most harangoztak delet, 21 csomóval megyünk, szép teljesítmény egy 90.000 tonnás hajótól, nem? Az idő gyönyörű, de még kabátos, nem is megyek ki, inkább az üvegtetős uszodában üldögélek egy nyugágyban, az előbb ittam egy j2s vagy hasonló nevű italt, narancs és mangó keveréke. Olcsó, vendégeknek 1.65 font, nekünk a fele, azaz 80 penny, nincs 200 Ft. És finom, rostos üdítő.
Ja és a lényeg: Voltam elektromos teszten a laptoppal, simán megkapta a pecsétet, többet nem kell dugdosnom. :-) Ez nagyon jó hír, mert azért egy kicsit aggódtam.
 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vizizene.blog.hu/api/trackback/id/tr96870244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Húg 2009.01.11. 21:30:50

Bakker! Végignéztem, mi mindenfelé fogsz járni. Ha itt mind csak egy napokat töltesz, akkor nem is sóvárgok (annyira :p ), de ha több időd is lesz itt-ott... Hát, akkor egy kicsit azért esz a penész :). Hajrá :)

Évamama 2009.01.11. 21:32:35

Hurrá, megtaláltam a blogot! Tetszik, nagyon érdekes ez az élet. A hajó leírása olyan szabatos, hogy leadom egy órán az okítmányoknak. Mi van a torkoddal és a szaggal? Évamama

Varánusz · http://varanusz.blogspot.com 2009.01.12. 16:05:35

21 csomó? az kemény. A google szerint az majdnem 40km/h. Azt én lejtőn lefele sem hozom ki a bringából. Igaz, a bringámtól nem lesz minden gázolaj-szagú.
süti beállítások módosítása