vízizene

Megint a vízen vagyok. Az angol és a Disney hajók után most a Silver Wind fedélzetén. Az út a Karib-tengeren és Dél-Európa partjainál vezet. Esténként a koktélbárban zongorázom, napközben a kikötőkben mászkálok. Élmények, benyomások egy bárzongoristától.

Friss topikok

  • tömjénzsolti: Nagyszerű! Már régen hiányoltam az újabb útibeszámolókat és a csodálatosnál csodálatosabb fotókat.... (2018.07.29. 12:57) 2018.02.13. Fort-de-France, Martinique
  • tömjénzsolti: Érdekesek és informatívak a képek,jó a tájékoztató összekötő írás is, várom a folytatást. (2018.04.15. 10:32) Szentpétervár (3. rész)
  • Zsomatograf: Hello! Eltűnt a Szentpétervár 1. része. :-O Mondjuk a Feedly becachelte, így ott meg tudtam nézni... (2018.02.20. 08:42) Szentpétervár ízelítő
  • Kis ember: @luxusMátéslusszkulcs: Az útnak vége, de nemsokára jön a következő. És ígérem, hogy befejezem az ... (2018.01.24. 11:33) 2017.07.27. Visby, Gotland
  • Csöre: wow!Hűha!Hajjajjaj!Meg se tudok szólalni! És a ti hajótok "csak" olyan böhöm nagy volt??? Azért az... (2017.11.18. 15:18) 2012. december 17. Panama-csatorna

Linkblog

Megint a vízen vagyok. Az angol és a Disney hajók után most a Silver Wind fedélzetén. Az út a Karib-tengeren és Dél-Európa partjainál vezet. Esténként a koktélbárban zongorázom, napközben a kikötőkben mászkálok. Élmények, benyomások egy bárzongoristától.

AZ ÚTVONAL

Hogy merre járok, az https://www.icruise.com/ships/silversea-cruises-silver-wind-cruise-itineraries.html oldalon lehet megnézni

2010. augusztus 9. Korfu

2010.08.16. 11:21 :: Kis ember

Mondom én, hogy valami gond lehetett itt, ilyen hülye beosztást még nem pipáltam! Egyik nap, a szabadnapon délutáni ügyelet, utána rögtön másnap délelőtt?! Mindegy, Korfura amúgy sem voltam nagyon kíváncsi, turistacsapda, ahol a busz letesz, ott kezdődik a kínálás, vegyél, vegyél! Vettem is, majd mindjárt leírom mit.

 

Inkább csak a hangulat kedvéért szaladtam ki délután két órára, ennyi adatott. Próbáltam valami echte görög látványt észrevenni, de egyfolytában az volt az érzésem, hogy egy kirakatban járok.

 

Ahol kiszálltam a buszból, rögtön ez a kép fogadott:

 

 

egy csepp Görögország

 

 

 

 

 

Nem rossz, nem rossz, de én másra vágytam. Találtam egy tornyot, nem tudom, mi tartja.

 

 

 ezt most mi tartja?

 

 

És mindenhol árusok tömkelege. Még két éve, Krétán járva vettem egy nagyon jó kis övet két egész euróért, eredeti hamisítvány volt, nem is a márka miatt vettem meg, hanem mert nem volt övem és mivel akkor épp túl voltam egy helyre kis tengeribetegségen, az összes nadrágom le akart rólam esni. (Wo sind die schönen alten Zeiten – kérdezi Wendriner Aladár, az oroszlán Gorcsev Ivántól). Na ennek a barna-drapp párját kerestem itt, meg is találtam, igaz, az árak nagyon felmentek, már három euróért adtak egy darabot. Biztos lehetett volna alkudni, de arra meg időm nem volt. Úgyhogy a nagybevásárlás után inkább bekukkantottam egy gyanús kis közbe, ahol végre meg lehetett támaszkodni és átérezni a helyi miliőt.

 

 

 

 

belső utcák

 

Még találkoztam két öreg kutyával, kifejezetten tetszett nekik, hogy modellt állhatnak.

 

 

 

öreg kutyák

 

Este öltönyös nap volt, ráadásul fent játszottam a tizenharmadikon a körpanorámás kávézóban, a fehér zongora tiszteletére görögbe öltöztem, sötétkék nadrág, fehér zakó.

 

 

 

 

 

 

Balázs a Crow's Nestben

 

Lent a zongora alján látható szerkezet arra szolgál, hogy viharban ne mászkáljon el a zongora. Mivel ez a leginkább ingó része a hajónak, mert legelöl és legfelül van, bizony néha elkél a támaszték – párszor jó lenne a zongoristának is.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: korfu oriana barzongorista.eu

A bejegyzés trackback címe:

https://vizizene.blog.hu/api/trackback/id/tr352222889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása