vízizene

Megint a vízen vagyok. Az angol és a Disney hajók után most a Silver Wind fedélzetén. Az út a Karib-tengeren és Dél-Európa partjainál vezet. Esténként a koktélbárban zongorázom, napközben a kikötőkben mászkálok. Élmények, benyomások egy bárzongoristától.

Friss topikok

  • tömjénzsolti: Nagyszerű! Már régen hiányoltam az újabb útibeszámolókat és a csodálatosnál csodálatosabb fotókat.... (2018.07.29. 12:57) 2018.02.13. Fort-de-France, Martinique
  • tömjénzsolti: Érdekesek és informatívak a képek,jó a tájékoztató összekötő írás is, várom a folytatást. (2018.04.15. 10:32) Szentpétervár (3. rész)
  • Zsomatograf: Hello! Eltűnt a Szentpétervár 1. része. :-O Mondjuk a Feedly becachelte, így ott meg tudtam nézni... (2018.02.20. 08:42) Szentpétervár ízelítő
  • Kis ember: @luxusMátéslusszkulcs: Az útnak vége, de nemsokára jön a következő. És ígérem, hogy befejezem az ... (2018.01.24. 11:33) 2017.07.27. Visby, Gotland
  • Csöre: wow!Hűha!Hajjajjaj!Meg se tudok szólalni! És a ti hajótok "csak" olyan böhöm nagy volt??? Azért az... (2017.11.18. 15:18) 2012. december 17. Panama-csatorna

Linkblog

Megint a vízen vagyok. Az angol és a Disney hajók után most a Silver Wind fedélzetén. Az út a Karib-tengeren és Dél-Európa partjainál vezet. Esténként a koktélbárban zongorázom, napközben a kikötőkben mászkálok. Élmények, benyomások egy bárzongoristától.

AZ ÚTVONAL

Hogy merre járok, az https://www.icruise.com/ships/silversea-cruises-silver-wind-cruise-itineraries.html oldalon lehet megnézni

Január 7. szerda

2009.01.11. 00:53 :: Kis ember


Ma sincs rossz nap. Az orromat ugyan ki se dugom a fedélzetre, mert még nagyon hideg van, de azért lassacskán érezni, hogy délnek megyünk. Sajnos még mindig sokat köhögök s nem alszom jól, de a szirup, amit doktor adott, talán segít. Viszont így, hogy nincs a délelőtt 11 órás zenélés, rögtön nyugisabb a nap. Tegnap éjjel felmentünk a Crow’s Nestbe, ez a tizediken lévő bár, 270 fokos panorámával, igaz ugyan, hogy sötét volt, viszont a jazz trió játszott, igen jól. Nem azt a fajta cigány dzsesszt nyomják, aminek semmi értelme, csak zenei maszturbálás, látszik, hogy a zongorista a Garaynál tanult.
Reggel csak fél tizenegykor keltem, rosszul alszom, mindig felbredek arra, hogy elszorul a torkom és köhögnöm kell,  nehezen alszom vissza.  Lementem gyakorolni, de megfájdultak az ujjaim (?), úgyhogy inkább abbahagytam, lehet, még túl korán volt, nem indult be a vérkeringés. Inkább mostam egy adagot, majd a guta ütött meg, a harmadik mosógép volt az, amelyik rendesen működött, persze előbb föloldotta a mosóport, aztán állt meg. Hát persze, hogy sosincs szabad mosógép, ha a fele mindig rossz.
Két csirkeburgert ebédeltem, aztán visszamentem pihenni a kapbinba. Jó hír, hogy ilyenkor, ha megy a hajó csak nagyon kicsit érezni a gázolajszagot, bár az is lehet, hogy megcsinálták, de én nem bízom ezekben. Amikor felébredtem, már menni is kellett tea-zenélni. Klasszikust játszottam. Ma öt szett van, de kitaláltam, hogy mivel a közönség az első háromnál mindig más, lenyomom ugyanazt a klaszikus programot. Chopin keringők, noktürn, Rachmanyinov prelüd, kék rapszódia, török induló, második magyar rapszódia, ilyenek. Egy kis best of. Aztán az első koktélnál , 18.00-18.30 között volt vagy hat ember, mert a Commodore fogadást tartott fenn a kilencediken. Nem baj, legalább gyakoroltam a helyes billentést, kezd helyrejönni a kezem. Sokat számít, hogy megvettük az új hangszert, kezdi behozni a gyümölcsét a gyakorlás.
Ilyenkor fel szoktam menni a konditerembe, utána jakuzzi meg szauna, de most nem érzem jól magam annyira, hogy menjek, inkább felmegyek a kabinba pihenni, Anil, a kabinszolga már kitakarított.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vizizene.blog.hu/api/trackback/id/tr54870213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása